Általános Szerződési Feltételek

A Paleotóp online áruházat (www.paleotop.hu) Fitos Attila egyéni vállalkozó (továbbiakban: Szolgáltató) üzemelteti. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Szolgáltató, és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. A Vásárló a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az ÁSZF-ben foglaltakat. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a szolgáltató webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

 

A szolgáltató adatai

 

Cég neve: Fitos Attila ev.

Székhelye és postacíme: 2535 Mogyorósbánya, Petőfi Sándor utca 9.

Adószáma: 56133237-1-31

Nyilvántartási szám: 54758597

 

Számlavezető pénzintézet megnevezése: Budapest Bank

Bankszámlaszám: 10100792-22954000-01003006

 

Szolgáltató elérhetőségei:

 

Telefonszám: 06-33-950-130

Mobil telefonszám: 06-30-248-9583

E-mail cím: hello@paleotop.com

 

Felügyeleti szervek:

 

Tatabánya Megyei Jogú Város Jegyzője

2800 Tatabánya, Fő tér 6.

Telefonszám: 06-34-515-700

 

Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

2800 Tatabánya, Táncsics M. út 1/d.

Telefonszám: 06-34-513-111 / 30. mellék

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Tel.: 0634/513-010/36-os mellék

E-mail: bekeltetes@kemkik.hu

 

 

Általános tudnivalók, vásárlási feltételek

 

A Paleotóp webáruház üzleti tevékenysége elsősorban az élővilág fejlődéstörténetéhez kapcsolódó témájú dísztárgyak, lakberendezési tárgyak, valamint műtárgyak és kulturális termékek értékesítését szolgálja, melyek szállítását a Szolgáltató elsősorban Magyarország teljes területére vállalja. Külföldi lakóhelyre, vagy telephelyre történő kiszállítási igény esetén, kérjük, a megrendelés feladása előtt szíveskedjen e-mailben, vagy telefonon felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval, előzetesen tisztázandó a feladni kívánt megrendelésének teljesíthetőségét, illetve annak feltételeit.

 

A megrendelések leadása a Paleotóp internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.paleotop.com webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.

 

A termékkínálatunk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából ismerheti meg részletesen. Kérdés esetén a megadott elérhetőségek bármelyikén készséggel állunk szíves rendelkezésére.

 

A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve: magyar.

 

A Szolgáltató papír alapú számlát állít ki, melyet személyes átvétel esetén a helyszínen, postázás esetén a csomaggal együtt bocsát a Vásárló rendelkezésére. A számláról külön kérésre a Szolgáltató elektronikus úton is küld másolatot.

 

A Szolgáltató fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy a leadott megrendelés feldolgozását követően a megrendelt termékmennyiségtől kevesebb termék rendelkezésre bocsátását igazolja vissza, illetőleg, amennyiben a megrendelt termék bármely oknál fogva a Szolgáltató számára nem elérhető, annak kiszolgálását a megfelelő indokolás mellett későbbi időpontra tegye, vagy szélsőséges esetben visszautasítsa.

 

Az internetes közzététel esetleges hiányosságáért vagy pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, erre vonatkozóan mindenféle jogi út igénybevételét kizárjuk. A webáruház internetes felületén feltüntetett képek a vonatkozó termék lényeges tulajdonságát hivatottak bemutatni, helyenként illusztrációk, néhány esetben előfordul, hogy a fotótechnika hibái folytán egyes részletek másképp, vagy egyáltalán nem látszanak.

 

Az internetes felületünkön olvasható vételár mindig a kiválasztott áru mellett/alatt feltüntetett bruttó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek, illetve olyan nyilatkozatnak, mely szerint az adott termék korlátlan mennyiségben állna rendelkezésre.

 

Szolgáltató jogosult a honlapon feltüntetett árakat és jelen általános szerződési feltételeket egyoldalúan módosítani. A módosítás a honlapon történő megjelenítés időpontjától hatályos azzal együtt, hogy a szabályszerűen megrendelt és visszaigazolt megrendelések teljesítése a visszaigazolásban szereplő árakon, a visszaigazolás időpontjában közzétett hatályos általános szerződési feltételekkel történik. A módosítás visszamenőleges hatállyal nem bír, a már létrejött szerződéseket nem érinti.

A Vásárló által megadott hibás, téves adatokból eredő teljesítési problémákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, e tekintetben a felelősség kizárólagosan a Vásárlót terheli.

 

A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen az internetes hálózatban, levelezőrendszerben, bármilyen adatforgalomban felmerülő technikai vagy szoftverhibáért, és azok következményeiért.

 

1. A vásárlás menete

 

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Vásárló számára. A honlapon a Vásárló menüpontok segítségével tájékozódhat. A termékek a weboldal felső menürendszerében lévő Webshop menüpontra, vagy a Webshop opción belüli almenük egyikére, vagy a főoldalon lévő termékajánlóra kattintva találhatóak meg.

A termékeket kilistázó oldalakon lehetőség van kategóriák szerinti megjelenítésre, illetve a termékek bizonyos szempontok szerinti szűrésére és sorba rendezésére.

 

2. Regisztráció

 

A vásárlás regisztrációhoz nem kötött. Amennyiben regisztráció nélkül kíván vásárolni, úgy a kosár megjelenítése oldalon ki kell tölteni a személyes adatokat.

 

Abban az esetben, ha regisztrálni szeretne webáruházunkban, ezt megteheti a ’Regisztráció’ feliratra kattintással. A regisztráció során személyes adatok (név, cím, e-mail, telefon) továbbá jelszó megadására van szükség. A folyamat során lehetősége van ’Hírlevél’-re való feliratkozásra is. Kérjük olvassa el figyelmesen az ’Adatvédelmi szabályzat’-ot, melynek elfogadása a regisztrációs folyamat utolsó lépése. A regisztrációs folyamat lezárásaként küldünk Önnek egy e-mailt, mellyel visszaigazoljuk a sikeres regisztrációt.

 

Ha Ön a jövőben mégsem kíván hírlevelet kapni, leiratkozhat a hírlevelek alján lévő linken keresztül, vagy közvetlenül jelezheti szándékát e-mailben a hello@paleotop.hu e-mail címen.

 

3. Bejelentkezés

 

A regisztráció során megadott felhasználó nevével és jelszavával tud bejelentkezni a webáruházba, ahol a ’Vásárlói fiókom’ menüpont alatt a későbbiekben lehetősége van a személyes, illetve a számlázási adatok módosítására, megadott jelszavának cseréjére is.

 

4. Termékek kiválasztása, kosárba helyezés

 

A megvásárolni kívánt termékeket a ’Kosárba vele!’ gombra kattintva lehet behelyezni a bevásárlókosárba. A vásárlás befejeztével a jobb oldallécben lévő kosár gyorsnézetből, illetve a fejléc jobb oldalán található kis kosár ikonra kattintva is elérhető a kosár tartalma oldal, ahol meg lehet kezdeni a fizetést. Ha csak egyetlen terméket szeretne valaki vásárolni, a termék oldalon lévő ’Vásárlás most!’ gombra kattintva is meg lehet kezdeni a fizetést.

Amennyiben olyan terméket tett a kosárba, amire nincsen szüksége, akkor a darabszám mellett található törlést szimbolizáló X ikonra kattintva törölheti kosarából a terméket.

 

Ha nem megfelelő mennyiségű terméket tett a kosárba, akkor a termék darabszámának módosításával változtathat az értéken.

 

5. A megrendelés véglegesítése

 

A kosár tartalma oldalról a fizetés gombra kattintva lehet eljutni a megrendelés véglegesítése oldalra, ahol meg kell adni a szállítási adatokat, a szállítási és fizetési módot. Az egyes szakaszok kitöltése után a ’Folytatás’ gombra kattintva jelenik meg a következő szakasz. A későbbiekben a már kitöltött szakaszok adatai a ’Szerkeszt’ gombra kattintva módosíthatók.

 

Ahhoz, hogy a megrendelését leadhassa, el kell fogadnia az Általános szerződési feltételeket (jelen ÁSZF) és az Adatvédelmi szabályzatot. Ezeknek a dokumentumokat a szövegét az elfogadást kérő oldalról is meg tudja nyitni, az adott dokumentum linkjére kattintva.

 

Ezt követően a ’Rendelés feladása’ gombbal feladhatja rendelését. A webáruház a Vásárló által megadott e-mail címre egy összesítő e-mailt küld, amely tartalmazza a megrendelés adatait.

 

6. Fizetési módok

 

Amennyiben az utánvételes fizetési módot választotta, a ’Rendelés feladása’ gomb megnyomása után már nincsen más dolga, mint várni a csomagot, és a csomag megérkezésekor kifizetni a terméket és a szállítási díjat.

 

Abban az esetben, ha PayPal-lal fizet, a ’Rendelés Feladása’ gomb megnyomása után a rendszer automatikusan átirányítja a PayPal felületére, ahol bejelentkezés vagy regisztráció után a PayPal instrukcióit követve történik meg a fizetés. Sikeres fizetést követően a PayPal rendszere visszairányítja a Vásárlót a Paleotóp oldalára, ahol megtekinthető a vásárlás visszaigazolása.

FIGYELEM! A PayPal fizetéshez a szolgáltató saját oldalán, külön regisztrációval kell rendelkezni, amihez a Paleotóp Webáruház üzemeltetőinek nincsen semmi köze!

 

Amennyiben az offline fizetési módot választja, az ott leírt instrukciók alapján kérjük a visszaigazolt ár kifizetését:

 

1. Ha a szállítási módnál utánvétet választott, úgy a Foxpost automatánál vagy a futárnál tud fizetni kézpénzzel vagy bankkártyával.

2. Ha bármelyik szállítási módnál előre fizetést választott kérjük, az alábbi bankszámlára utalja az összeget:

Budapest Bank 10100792-22954000-01003006

(A közlemény rovatban kérjük feltüntetni a megrendelés számát.)

 

A terméke(ke)t az összeg bankszámlánkra érkezését követően tudjuk elindítani.

 

3. Ha személyes átvételt választott, az átvétel során készpénzzel tudja kiegyenlíteni a termék árát, vagy előre utalással a fenti adatok alapján.

 

A szerződés ezzel a szabályszerű visszaigazolással és az abban szereplő feltételekkel jelen általános szerződés feltételek szerint jön létre a felek között. Ha a Vásárló nem kapja meg a visszaigazolást, úgy mentesül az ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt terméket nem köteles átvenni.

 

A Szolgáltató a megrendelés hozzá történt megérkezését követő 24 órán belül a teljesítés érdekében ellenőrzi, hogy a megrendelésben szereplő adatok valósak, teljesek és egyértelműek. Amennyiben a megrendelés bármilyen okból hiányos, vagy nem egyértelmű adatokat tartalmaz a Szolgáltató e-mail-ben, vagy a megrendelésen feltüntetett egyéb elérhetőségen felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval az adatok kiegészítése, pontosítása érdekében.

 

A webáruházban található termékek között minden igyekezetünk ellenére előfordulhat olyan termék, melyet kosárba lehet tenni és meg lehet rendelni, de nincs készleten, illetve nem is tudjuk biztosítani a későbbiekben. Ebben az esetben mielőbb értesítjük a Vásárlót.

 

7. Szállítási információk

 

A termékek házhoz szállításának díjszabása a ’Fizetési és szállítási információk’ menüben található, amelyet a főoldal láblécében lehet elérni. Házhozszállítással történő rendelés esetén, kérjük, átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek)et és a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni webáruházunkba.

 

A szabályszerű megrendelést követően kiszállítandó csomagokat raktárkészletről vásárolt termékek esetén a visszaigazolást követő 1-3 munkanapon belül adja fel a Szolgáltató a Vásárló által meghatározott szállítási címre. A Szolgáltató a csomag feladásának tényéről minden esetben e-mail-ben tájékoztatja a Vásárlót. Amennyiben a Vásárló személyesen veszi át a megrendelt terméket, a Szolgáltató az átvétel pontos dátumáról egyeztetést kezdeményez.

 

Ha a megrendelt termék nincs raktárkészleten, a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval a kiszállítás/átvehetőség várható idejével kapcsolatban. Ha a vállalható időpont nem megfelelő a Vásárló részére, és a termék(ek) ellenértéke már kifizetésre került, a Szolgáltató a teljes vételi díjat a lehető leghamarabb visszatéríti a Vásárló részére.

 

A szerződés Szolgáltató által történt teljesítésének az áru átvétele számít, ezért kérjük, feltétlenül győződjön meg átvételkor:

 

  • a csomagolás sértetlenségéről,

 

  • az áru megfelelőségéről, épségéről, és mennyiségéről

 

  • valamint a rendelésben megadott és számlán szereplő tételek és árak egyezőségről.

 

A termékek egy része különösen érzékeny a szállításra. Amennyiben erre a Vásárlónak lehetősége van, érdemes a megvásárolt tárgya(ka)t személyesen átvenni. Ebben az esetben a Szolgáltató garantálja a termék sértetlenégét. Nemzetközi postai, Foxpost automatás vagy futárszolgálattal történő kézbesítés esetén a feladáskor minden esetben jelezzük, hogy ha egy feladott tárgy törékeny, illetve az ezzel kapcsolatos szolgáltatási díjakat is megfizetjük a kiszállító cég felé. A termék átadását követően azonban nem tudjuk vállalni annak sértetlenségével kapcsolatban a felelősséget.

Amennyiben a gondos eljárás ellenére a termék sérülten érkezik meg, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, és igyekszünk segíteni a problémás részek pótlásában.

 

Szállítás utánvéttel Magyarország területén

 

Az árut a megrendelést követően, telefonon vagy e-mailben egyeztetett határidőn belül futárszolgálattal elküldjük (házhozszállítással vagy Foxpost automatába történő kihelyezéssel). Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást. Csak a második sikertelen kézbesítés után kerül vissza webáruházunkba a csomag.

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Vásárlóinkat, hogy a házhoz szállítás minden esetben a rendelés során megadott házszámig történő sérülésmentes kiszállításra vonatkozik. Az esetleges emeletre történő feljuttatást, és a termék beüzemelését a szolgáltatás nem tartalmazza.

8. Csomagolás

 

Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

 

 

9. A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

 

A Vásárló a termék átvételét követő 14 - tizennégy - munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet szerint. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli.

A vevő elállása esetén az eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.

 

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. Vásárló levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

 

A törvény értelmében nem illeti meg a megrendelőt az elállási jog, ha a megvásárolt termék kifejezetten a megrendelő kérésére, az ő által szabott igények alapján, egyedi kéréseinek megfelelően került előállításra.

 

10. Szavatosság

 

10.1. Kellékszavatosság

 

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

 

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

 

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

 

Használt termékek esetén nincs kötelező szavatosság, de legfeljebb egy év.

 

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

 

Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

 

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A hibás terméket NEM használhatja hibásan tovább, további használatból eredő, többlet károsodás nem képezi a szavatosság részét!

 

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

10.2. Termékszavatosság

 

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az IX/a. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

 

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

11. Jótállás

 

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

 

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy az üzembe helyezés napja.

 

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok a IX. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

A termék Vásárló részéről történő átvételét követő nem megfelelő szerelés garanciavesztéssel jár, ezért szükség esetén forduljon szakemberhez!

 

A garanciális termék visszajuttatása webáruházunkba a Vásárló feladata és költsége is őt terheli.

 

A jótállás a termék feladásának, személyes átvétel esetén az átvétel napjával kezdődik és az aznapi dátummal kiállított névre szóló számlával bizonyítható! Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

paleotóp

információk

kapcsolat

hírlevél

+36 33 950 130 
+36 30 510 5617
HELLO@PALEOTOP.HU

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

© 2018-2020 | A weboldal teljes írott tartalma a szerzők szellemi tulajdonát képezi, annak részben vagy egészben történő felhasználása kizárólag a tulajdonosok engedélyével lehetséges.